2011-05-01 ? 18:19:44

Clarion RC

Lisa Johansson om Kanske borde börja forska mer på stammen:
Hej!
Ville bara säga att det är jag som har haft Clarion, och det är min blogg som jag inte orkar uppdatera :) Tänkte att det kanske vore kul för dig att veta! Och jag kan inget annat än att säga att Clara är världens mest underbaraste ponny, så det måste ju Thea också vara! :) Jag har faktiskt en bild på Thea när hon var liten så om du vill ha den så säg till :)
.
Åh! Det skulle vara superkul med en bild!
Av vad jag har sett av Clarion så verkar hon och Thea sjukt lika. Jag vet inte hur jag kan få tag på dig men jag skulle gärna vilja veta mer om Clarion och om du vet vart man kan få tag på Theas helsyster Okay Bonnie? :)
.
Clarion RC, Theas mamma
Kommentarer
Lisa Johansson

Ja, dock är hon inte föl på den, men det är en bild från när hon var på utställning, typ som dina andra bilder på henne! :) Men om det är okej så lägger jag till dig på FB så kan vi prata mer där! :D

2011-05-01 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: