2011-02-09 ? 12:42:09

Kanske borde börja forska mer på stammen

Snackade med min mentor idag, och hon berättade att hennes mamma hade ägt Theas pappa Öxenholm Bobby! Dock så dog han 2006, men hon tyckte att Thea var väldigt lik Bobby.
.
Då var jag nästan tvungen att kolla upp vart Theas mamma, Clarion RC tagit vägen. Hittade en blogg som ingen skrivit på sedan november, där en tjej skriver om hur hon tävlar med Clarion.
.
Det känns som Thea är ganska lik båda sina föräldrar.
.
Sen så såg jag även att Thea ska ha en helsyster någonstans, Okay Bonnie, som är två år äldre än henne. Men jag kunde inte hitta henne någonstans :(
Kommentarer
Anonym

Hej!

Har ju glömt att berätta att Clarions ägare bor i skåne och heter Lisa Johansson och är 15 år :)

kram

2011-02-09 @ 18:35:06
Lisa Johansson

Hej!

Ville bara säga att det är jag som har haft Clarion, och det är min blogg som jag inte orkar uppdatera :) Tänkte att det kanske vore kul för dig att veta! Och jag kan inget annat än att säga att Clara är världens mest underbaraste ponny, så det måste ju Thea också vara! :) Jag har faktiskt en bild på Thea när hon var liten så om du vill ha den så säg till :)

2011-04-24 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: