2011-05-19 ? 22:07:43

En liten tur

Nu har jag varit ute med Thea.
.
Galen var hon kan man säga, förmodligen mer i luften än på marken i början, trots att vi bara skulle skritta. Själv satt jag uppflugen och försökte lugna henne, jag kan ju henne ganska bra så att sitta kvar var inga problem. Men deremot var jag riktigt orolig för hennes leder, jag vill ju inte att något ska gå upp igen. Det hon gjorde var lite luftsprång och var lite överdriven i reaktionerna när någonting rörde sig. Dock är ju inte det så konstigt när hon bara har fått stå i sjukhage de senaste veckorna, så hon var nog glad att hon fick ridas.
.
Tillslut så lugnade hon ned sig och vi fick en riktigt mysig skrittur i parken. Och så fick hon beta lite.
.
Min galna chey :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: