2011-05-16 ? 22:45:41

Ridning och körning och bowling

Hallo!
Idag på ridningen så hade vi uppridning (för betygen), och jag red Douglas, min favorit nu då. Det var nog dock den sämsta gången på honom. Han ville glida ut som bara den (vilket jag fick kämpa med att parrera) och så blev han kort i steget ibland. Galoppen kändes bättre även om han var lite pigg.
Sen så försökte jag tänka jättemycket på min hanställning, för på vissa hästar får jag sjukligt mycket väskhänder ibland.
usch (en till anledning varför jag måste byta design)
.
Sen så var det körning och vi skulle köra maratonhinder ute. Det regnade och det var på gräs så det var ju lite halt. Jag hade Pami, och första gången vi körde så gick det bra, men andra gången så halkade hon med bakbenen i en skarp sväng när jag skulle stötta upp med pisken på utsidan. Så då blev hon lite rädd så jag skrittade bara resten. :(
Men annars gick det bra, Pami var fin!
.
.
Sen så var våran mentorsgrupp iväg och bowlade på kvällen! Det var superkul fast jag kom typ sist, haha. Men jag slog två strikar i rad en gång! :D
Stolt är man.
.
C-ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: