2011-02-08 ? 13:16:15

Blåst och Lite svar på tal

Hejs! Har varit ute hos Thean och gett henne maten.  När jag kon ut i hagen så rullade hon sig i leran igen, haha. Bebis ♥ När jag gav henne maten så blåste det så mycket så att maten rullade iväg och så hästen efter haha, Skulle ha haft kameran för det såg så kul ut. Sen så tappade jag mina skolböcker så att alla papprerna blåste iväg över fälten, försökte samla in alla men fick bara tag på hälften! Kuul, ska ha prov på dom papprerna senare. Haha !
.
Lite svar på tal till två kommentarer, svar på alla andra, lite gulligare kommentarer kommer kanske senare :) Tack alla som kommenterar så fina saker ! ♥

Anonym
om Lerig påni, Lerig ebba:
Om hästen ser ut så där i benen varje dag efter hagen, så kan jag önska dig grattis till mugg...
Tackar. Varför tror du jag spolar av benen så noggrant? ;)


Anonym om Tillbaka i Skåne:
om du nu är så jävla intelligent, hur kommer det sig att du skriver så jävla dåligt? fleese?
Ojdå, om du stör dig så mycket på att jag faktiskt tycker att jag är smart så behöver du inte läsa bloggen. Haha, och jag vet att intelligens handlar om mer än att kunna stava fleece rätt ;)


gamla bloggen, haha


Kommentarer
Farsan

en bra skolväska är inte att tänka på????

2011-02-08 @ 14:48:21
URL: http://misselfa.blogg.se/
Anonym

Hejsan! Är det på tisdagar Gisela har träning? Vilka tider?

2011-02-08 @ 15:26:38
Julia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH alltså! De där kommentarerna gjorde min dag. Anonym in my heart... fast näää, Ebba du är lite mindre idiot än den där PUSS ;)<3

2011-02-08 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: