2011-02-07 ? 18:02:54

Tillbaka i Skåne

Nu sen i morse är jag tillbaka i skåne!
.
Först hade vi Engelska, då jag skrev klart min engelskauppsats om alla jävla knäppa hästmänniskor ;) Den blev bra!
.
Sen har vi haft en lektion i hästavel, där vi fick lära oss om avelföreningar och stamböcker och mycket mer. Sedan kommer vi få lära oss mer om hästgenetik vilket jag ser fram emot!
Jag vill ju ta föl på Thea sen, det är tydligen det ända hon behöver nu för att bli stamboksförd eftersom hon har fått 37 p på utställning. Fast vem vet, det kanske inte funkar likadant för Connemaror som för Svenskt Halvblod som läraren tog som exempel.
.
Sen så hade vi lektion i lindning och gjorde olika typer av stallbandage, haha jag sög. Kan typ bara göra ridbandage med fleeselindor.. Men sen blev det jättebra :)
.
Nu ska jag ta in Thean från hagen, tjarååå!
Hhahahahhaha ^
BTW frida du måste skicka filmen till mig från ärevarvet så alla kan se hur bra jag och kajsa är på att hurra (alltså inte hur bra du är på ärevarv MUHAHAHHAHAHAHA)
Kommentarer
mumma

Och hur gick det med den snygga killen som envisades med att sova i damkupé?

2011-02-07 @ 19:18:32
URL: http://medalice.blogg.se/
Alice

kan inte du göra en videoblogg på din blogg och visa alla runt i huset? :D <3 (ett tips: videofy.me)

2011-02-07 @ 19:39:39
URL: http://medalice.blogg.se/
Anonym

om du nu är så jävla intelligent, hur kommer det sig att du skriver så jävla dåligt? fleese?

2011-02-07 @ 20:35:01
Mia

Om du tycker Ebba skriver dåligt så läs inte! Du låter bitter och behöver säkert hjälp!

2011-02-07 @ 23:10:11
URL: http://medalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: