2011-05-08 ? 02:45:00

Nattinlägg

Ett litet nattinlägg blir det här! :)
Jag kan inte sova eftersom det har kommit in en fluga i mitt rum, och jag HATAR flugor, usch dom är så äckliga. Den kommer säkert krypa på mig när jag sover.. Så därför sömnstrejkar jag tills jag lyckats döda den.
.
Om ni har läst dessa tygelhjälpersinläggen så börjar jag med skänkelhjälperna imorgonbitti, så håll utkik. Det är nyttiga kunskaper.
.
Sen så tänkte jag lägga upp bilder på de söta små fölen som har kommit nu i vår, fick några riktigt fina bilder idag.
Ida och Viktoria är iväg och sitter fölvakt nu inatt, dvs sover men blir väckta av ett larm om ett sto lägger sig ner så dom kan få se fölningen :) Fett kul.
Försmak
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: