2011-05-14 ? 18:10:23

Gullfrost

Nu har jag kommit hem efter att ha varit med Julia hos "Gulost".
.
Först så gick jag och Julia med Gullfrost innan hon skulle rida lektion för Lina. De värmde upp i paddocken innan och sen så jobbade dom med öppnor och slutor och med Gullfrosts galopp som inte är så välbalanserad ännu eftersom han bara är fem år. Han såg väldigt mjuk och trevlig ut, men dom har fortfarande mycket kvar att jobba med :)
.
Sen så fick jag skritta ut på Gullfrost och Julia gick och fotade. Gullfrost var mjuk och så, och vi kättrade lite. Fast det gick inte så bra.. Gullfrost gick in i en buske. Hahaha. :)
.
Vi letade upp en fin äng med maskrosor där vi tog en del fina bilder! Men sen så spårade bilderna ut lite, hahahahahah. :D
.
Sen så släppte vi ut Gullfrost och så åt vi och smorde sadel och träns och gjorde mat och sånt.
På eftermiddan så började vi bygga fram hinder för att löshoppa!
Vi löshoppade upp till 135 med Gullfrost, sen blev han lite trött :)
.
Har en kamera sprängfylld med fina bilder! Slänger upp dom i omgångar så jag orkar redigera!
Så det blir:
- Bilder när Julia tränar.
- Bilder när jag rider Gullfrost
- Fina bilder på ängen
- Flum bilder på ängen
- Löshoppningsbilder
.
Så nu har ni massor med grymt fina bilder att se fram emot! Ett smakprov:
.
Btw så sover julia här inatt och vi ska se Eurovision ihop :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: