2011-05-12 ? 22:11:53

Eurovision semi

Jag sitter just nu och kollar på Eurovision semi. Eric Saade har just sjungit, vad tyckte ni? :)
Personligen så tror jag inte den går vidare, eftersom jag tyckte låten var usel dom första 354 gångerna jag hörde den, och nu tycker jag den är ok. Men han är ju så söt så det kanske går ändå?
.
Dessutom har jag hört att han har betett sig vidrigt mot de andra tävlande och även mot media. Han har tydligen varit riktigt otrevlig, snorkig och självgod. Haha drabbats av hybris?
Nä, jag har ingenting emot att han beter sig illa men man kommer ju ihåg senaste gången en tävlande betedde sig som han, Silvia Night från Island (dock var hon mycket värre), hon hade en bra låt och ett bra uppträdande, men publiken buade när hon uppträdde pga hennes beteende. Hon gick iallafall inte vidare.
.
Jaja, om det går bra för lille Saade så blir han nog en riktig diva ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: