2011-05-07 ? 22:32:46

En liten prinsessa

Hej allihopa, jag har ett litet problem jag behöver hjälp med..
.
Min bortskämda lilla prinsessa fick hö till mat förut, men eftersom hon lämnade mycket hela tiden och snodde åt sig silage när hon fick chansen så gick jag över till silage. Medans jag gick över och hade hälften hälften så lämnade hon allt hö och åt bara silagen. Nu när jag har gått över till silage så har hon börjat tröttna på det (nu efter ca 1,5 veckor) och lämnar mycket och försöker istället sno åt sig hö istället, dvs när jag lägger fram lite hö också så äter hon bara det.
Några tips här? :)
.
För att variera för mycket är ju inte så bra för magen... Jag kanske bara borde fortsätta med silagen, den verkar hon ju gilla mest i längden ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: