2011-01-30 ? 22:37:15

Söndagens Ridpass och Film!

Hej hej!
Idag red jag ett bompass med tre bommar på 15 meters avstånd (3-6 språng emellan) och ett sockerbitshinder med bom, hinder, bom! Thea var verkligen superduktig; pigg, glad och lydig.
.
Jag gjorde en liten film där jag typ ska visa hur thea är att galoppera från hästen, vilket gick sådär.
Spola fram till 1.45 om ni inte vill se typ en lång film om hur jag misslyckas med att korta upp tyglarna med kameran i handen ;)

Det var grymt svårt att filma från hästen! Och det var grymt svårt att rida med kameran också! Hahaha så det ser inte så fint ut. Och snälla ignorera min röst och vad jag säjer, låter ju som ett stördo.. Fëtt pinsamt!
.
Gjorde flera filmer, en där jag hoppar "hindret" (iallafall) och tar några bommar (från hästen), men man såg typ inget eftersom jag SÖG på att filma!
Sen så var det en annan film där jag satte ned kameran och filma när jag hoppa, den kanske jag lägger upp.
.
Btw så är det här ett av Bollerups minsta ridhus (av fyra). :)
Kommentarer
Mia

Otroligt intressant upplevelse att få vara med på hästryggen.

2011-01-30 @ 23:24:32
URL: http://misselfa.blogg.se/
Li

Haha Ebba du är så rolig!

Hur trivs du nu? :)

2011-01-31 @ 19:48:56
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: