2011-01-30 ? 01:15:00

Köpa...

En jäkligt bra sak som vi har här på Bollerup är stallshopenleverantören. Man kan hur lätt som helst gå upp till Fritid och beställa vad man vill ha så levereras det till Bollerupstallarna varje torsdag tror jag det var och så skickas det en faktura till ens föräldrar (hehe).
.
Har hitills bara beställt mineraler av dom, men tänkte göra en beställning till snart. Har kollat lite på saker, så får man ju höra efter om dom kan leverera det.
.
Back on track bengrejjor. Alla har typ sånna här på Bollerup. Snackade med en tjej häromdan och hon sa att dessa har varit jättebra för hennes häst, och att hennes häst blivit mycket bättre sen hon började med back on track :)
.
Hackamore bett, så jag och thean kan variera betten lite. Hon går väldigt bra på det också, men blir lite tung i handen.
'
Nya sporrar. Mina gamla var kalla, och sen när jag skulle rätta till dom så gick dom av på mitten, hahaha.
'

Vinrött shabrak, och kanske vinröd luva. Skulle vara sååååå snyggt på Thean. Dessutom har jag ju nya snygga vinröda benskydd också!
.

Benlindor i några snygga färger! Rött!
.

Ett ponnykandar skulle jag vilja ha också, bara för att pröva att rida thean med och se hur hon skulle kännas. Tror dock inte jag skulle rida med det så mycket eftersom jag föredrar endast vanligt tredelat. Men det skulle ändå vara kul att prova! Får höra mig för och se om någon har som jag kan låna en gång :)
.
Haha, men ska självklart inte beställa allt det här, det är bara lite saker jag skulle vilja beställa :)

Kommentarer
Amelia

Åh, kul att du gillar designen! :D <3

Jag önskar att jag skulle kunna göra design till de som frågar, men är rädd för att det tar för lång tid, en sån som jag har har jag jobbat med jättelänge, så tror tyvärr inte det :((

Sen så tycker jag jättemycket om din design redan! Den är ju superfin! :D Den är ju finare än min iaf, haha! (:

2011-01-30 @ 10:46:44
URL: http://amelia.blogg.se/
Alexandra Johansson

Hej!

Back on tack är super! Lånade stallbandaget av kompisar och hade på thean några dagar i veckan, verkligen kanon! Tycker du ska köpa två att ha på frambenen i alla fall ;) För är det så att man ridigt hårt och det finns början en kotledsinflammation (överbelastning) i leden så hjälper B on T till att läka den med sin cirkulation :)

Kramar

2011-01-30 @ 16:51:34
Li

Åh jag vill oxå ha John Whitaker schabraket, fast i rött (inte vinrött) :) <3

2011-01-30 @ 22:24:48
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: