2011-01-14 ? 22:42:21

Elin gästbloggar

Salut! Mitt namn är Elin Lovén och jag är Bebbas schompis! Hon ville att jag skulle gästblogga så, visst :)
Kanske ska berätta hur jag känner Ebba.
Ebba och jag började på samma skola i sexårs. Då bodde jag på söder som hon fortfarande gör. Så vi båda började på Björngårdsskolan och sen dess har vi hållit kontakten!
Ebba är en av dem människorna jag har känt längst i hela mitt liv. Jag känner henne kanske bättre än någon annan och hon kommer alltid vara en av mina bästa vänner.
.
Ebba är en otroligt annorlunda människa (haha) Hon har alltid varit väldigt speciell då hon alltid är inne i sin egen värld. Hon är även sjukt smart, verkligen jätte smart. Men hon är kanske inte smart på det sociala sättet eller vad man ska säga. Hon har mognat så mycket i hjärnan så hennes andra delar inte riktigt hängt med.
Men hon är alltid väldigt glad och man blir väldigt glad när man träffar henne. Ebba skulle jag nog beskriva bättre som min syster eftersom det finns även stunder då jag tror att jag ska döda henne! Hon är väldigt lat och som en liten bebis. Man måste ibland säga till henne vad hon ska göra! Men hon
. är även som en syster eftersom hennes familj är som min familj. Jag känner mig nästan adopterad (haha)
Men i alla fall så ska ju Ebba flytta till Skåne! Så just nu har jag avskedsmys med henne. Väldigt sorgligt :/
Sorgligt är även att det fanns chans för mig att få flytta dit också! Men det fanns tyvärr inte plats för mig.
Så nu ska jag fortsätta ha en väldigt mysig kväll med min finis till vän! På återseende / Elin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: