2011-01-05 ? 00:56:12

Tooolka

Hejs! Idag var julia med mig ut till thea, hahaha så damn kul vi hade. Vi tog typ min graman och ett grimskaft och fäste i sadeln och så skulle vi tolka. Först tänkte vi använda en ikeakasse att åka på, men det funkade inte så bra haha. Men så fick vi en superbra och hållbar sopsäck av anneli :) Och det funkade suuper. Fyfan vad kul det var! Jag vågade bara åka efter i trav men med julia åkte med i galopp och allt. Och Thea var såå duktig och blev inte ett dugg rädd, vilket några andra hästar som vi passerade blev. Haha och det var sjukt kul att åka bakom, det gick grymt fort.
.
Tyvärr så vare ju bara vi två så ingen kunde fota när vi tolka, men när jag red thea lite exra sen ute så fotade julia lite.
Kommentarer
Li

Sv: Ja, jag tror att det blir Runsten trotsallt :) Vill innerstinne inte byta från enskede, men jag har ju somsagt mycket bättre förutsättningar där ;) Och jag har inte riktigt funderat på det där med allsvenskan än, men är ju inte redo för hopp-allsvenskan än på ett tag haha ;) Vilka klasser går division 3 i dressyren i? :)

2011-01-05 @ 01:05:31
URL: http://linester.blogg.se/
Alexandra Johansson

Thean älskar å tolka!Passa på och gör det mycket! Tränar bogarna mycket, men tänk på att inte hålla på för länge då det är stor påfrestning för henne ;)

2011-01-10 @ 14:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: