2011-01-10 ? 22:19:50

Måndag

Hej svej!
Idag så var det första skoldagen, sjukt jobbigt att gå upp på morgonen som vanligt. Jag släpade mig till skolan och hade bild och idrott först vilket var kul. På idrotten hade vi massage, fyfan vad skönt! Vår idrottslärare var grym på massage. Sen så vare ju mindre roliga saker som Sam och Franska.
.
Sen så drog jag till Thea och red ett dressyrpass i ridhuset. Red utan stigbyglar. Först gick hon emot ca första 10 minuterna, men sen så släppte hon igenom och blev superfin! Även om hon inte gick perfekt hela tiden så kämpade hon verkligen vilket var superkul. Sen så jobbade jag lydnad och tillslut blev hon superbra där också. Älskar verkligen när hon visar såhär god vilja att utvecklas, det är inte ofta hon gör det :)
pus
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: