2011-01-24 ? 17:41:15

Måndag igen

Hej hej! Idag har jag först haft Engelska A, där vi jobbade med att översätta och förbereda en redovisning om hästens typ betydelse för det svenska samhället någonting. Det var ganska kul men jag kom inte sådär jättelångt, alla andra jobbade typ stenhårt haha.

 

Sen så hade vi ridning, vi kollade på filmer när vi red som ridläraren filmat när vi red och kommenterade och sånt :)

Sen efteråt hade vi betygsnack och när jag pratade med min ridlärare så visade det sig att hon kände Ragni på Enskede sen 20 år tillbaka, gud va kul :)

 

Sedan så hade vi specialhästvård och prov på knoppning. Min häst var lite störd för den ville inte stå still haha. Så det blev lite fult. Det dummaste av allt var att jag trodde att det enbart var på tid (vilket det delvis var) och knoppade snabbt och lite slarvigt.. typ på 25 min, men när läraren kollade på knopparna så var skärningen mellan knopparna lite ojämn, så jag fick bara VG.. Men hon tyckte iaf de var hårda, jämna och snygga :)

 

Nä nu ska jag ut och hämta thea i hagen, hade tänkt lite dressyr idag!

 

Sen ikväll har vår korridor tänkt att se på Top Model på stora TVn :)

 

C-ya!


Kommentarer
S

ärd et din egen (hästen) ?

2011-01-28 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: