2011-01-29 ? 22:00:59

Lördagens ridpass

Hej hej! Red ett ganska intensivt dressyrpass på Thea. Det var väldigt jobbigt, hela hon var jättejobbig att rida. Men hon blev jätefin mot slutet, ganska fin i formen och supersteg. Så att kämpa lite extra skadar aldrig.
Dock tyckte hon det var lite jobbigt så hon blev lite tjurig och typ stannade och ville inte gå haha, men sen så la hon av med det också. Dukti poni!
.
Stretchade länge och noga och linimenterade efter.
.
Tog inte med mig kameran idag vilket jag ångrar för hon var fin :/ Och hade fixat henne så noga innan, ryktat noga, fixat manen, lindat så det kunde ha blivit superfina bilder. (Kunde ju bara bett någon fota)
.
Är jättesugen på att tävla dressyr. Funderar starkt på att pröva LC:2 och LB:1 på Gärds den 12/2.
Dock så har jag ingen som kör än, men är det lättfixat, finns många treor med B-körkort. Fast jag har ingen transport, och det vet jag varken vart man hyr, om det blir för dyrt, plus om den som kör har BE och egen bil, och vem som ska åka och hämta transporten? Suck, vad det är problemigt ibland! :(
Kommentarer
Mia

Kontakter, kontakter Det är det som gäller. Mamma och Pappa kan inte åka 8 timmar från Stockholm för att köra dig till tävlingar. Det kanske finns ngn härlig skånsk lantbrukskille som du kan flörta till dig med<3 Elin funderar på att komma ner vecka 9 när hon har lov. Du har lov v.8 Isådanafall tar hon nattåget på söndag och hem fredgen i v. 9 :)

2011-01-30 @ 00:53:50
URL: http://misselfa.blogg.se/
Mia

Det måste finnas transporter på Bollerup privata eller skolans. Det är ju 300 hästar där. Det låter ju helt sjukt om man skall behöva åka iväg och hyra. Fråga Eva Nillson och hoppläraren eller din mentor eller? 12/2 är ju snart så du får lägga på ett kol! Har du fixat så ngn tar hand om Thea nästa helg?

2011-01-30 @ 10:12:51
URL: http://misselfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: