2011-01-26 ? 21:06:04

Lite dressyr för dagen

Hej hej! Red lite dressyr i ca 30 min i långa ridhuset idag. Hade gramanen på som jag skrev tidigare. Asså jag vet inte, jag gillar nog inte att rida med hjälptyglar i största allmänhet (utom martingal då), formen känns liksom fel och även fast hästen går fint och jobbar bra så känns det som man tappar arbete själv och slarvar. Men men, jag måste nog bara vänja mig haha.
.
Thea var iallafall ganska duktig. Vi tränade volter och lydnad. Vi tränade också galoppökningar och explosiva galoppökningar (typ 0 till 100). Hade tänkt att filma från hästryggen och lägga upp här men tyvärr så dog kameran. :(
Så det får ni se en annan gång!
Gammal bild :) Tyckte Thea såg lite söt ut på den :)
Fult att strumpan sticker upp och att jag koller ned och sitter cp.
Kommentarer
Mia

Ja gud va knasigt med strumpan :S

2011-01-26 @ 22:42:44
URL: http://misselfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: