2011-01-31 ? 21:13:55

Lastbil & Tappad sko

Hej!
Idag så hare varit grymt kul skoldag med körteori och hoppclinic.
.
Sen så mot kvällen så kom det en kille och visade Theaults nya modell av Proteo, som pappa och jag är lite intresserade av. Vi får se om det blir ngt :)
.
Sen när jag skulle ta in Thea från hagen så haltade hon lite, och när jag kollade så hade hon tappat en sko och tyckte det var jobbigt att gå på gruset :( Så jag gav henne lite extra spån i boxen och extra halm till frukost så får hon vila fram till lunch imorgon när hovslagaren kommer. Jag ville inte riskera att hon tappar en bit av hoven när vi går bort till ridhuset för utan hov - ingen häst. Så ingen ridning idag. Och hovlagaren skulle ändå komma och fixa en av skorna imorgon. Så då blire att ge sig ut att leta efter den tappade skon till frukost!
Sen så slagga alla i Äpplet på soffan och kollade på Top Model hela kvällen! :)
Kommentarer
Mia

Ta en bild på alla som slaggar och tittar på Top Model. Vi vill se!!!!!

2011-01-31 @ 21:51:28
URL: http://misselfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: