2011-01-24 ? 17:21:32

KM omg 1

Juste, i helgen har jag ju åkt hem för att tävla KM på enskede! Jag var sjuk hela lördagen med 38,5 C. Kul!

 

Sen på söndan vare KM då då. Vi på enskede rider KM i två omgångar på olika hästar, så denna gång red jag Zidane. Han var verkligen superspänd på framridningen, men sen så tyckte jag vi hittade flytet lite. Inne på banan så kändes han först fin, och jag tyckte det gick ok fram till första mellantraven. Där blev det galopp, och trav i ökade skritten, och galopp på en travkortsida, och massor med sånnadär klantgrejjer för att jag ville showa lite för att få dom där högre poängen. Ibland lyckades det, fick massor med 8or. Ibland misslyckades det, fick massor av 4or… Så mitt program blev typ 8..4..7..6..4..8..4, haha. Jävla klant. Så ligger trea av fyra inför andra omgången. Så himla störande, räknade ut mina poäng och tog bort alla missar hade jag gått upp i delad ledning, förlorade så jäkla mycket på det -.- Men aja, Zidane var i alla fall duktig och skrapade ihop 63kommanånting% (istället för 68%, ahhh khgqlxjxieejqääää)

Nä, nu taggar jag för nästa omgång på Bill som äger rum den 6e februari. Då ska jag rida så det ryker!

 

Grattis till frida som leder på gule tuppkycklingen, du är grym! :D

hahahahah, ordentliga bilder kommer snart :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: