2011-01-25 ? 21:22:52

Hoppträning för Giezela

Hej hej! Idag var jag och thea med på hoppträning för Giezela Mårtensson (A eller B tränare hopp)! Jag måste bara säga att hon var grymt bra tränare, superrolig bana, bra tips och kommentarer, roliga övningar. Eftersom jag och Thea inte hoppat ordentligt på ett tag så hoppade vi bara mest gymnastik och lydnad, vi hoppade typ bara 90. Men sen när jag och Thea var klara så var det flera som fortsatte med "höjdhoppning" och hoppade upp till 130-140, men där är väl jag och thean snart... ;)
.
Men jag tycker iallafall att thea skötte sig superbra, bra energi och bjudning, fina avstånd och distanser. Väldigt lydig och vändbar på svängövningarna (speciellt vändövningarna var vi outstanding på, haha)
Bara ett stopp under dagen, första språnget ofc, då hon inte riktigt var med på noterna.
.
Jag tycker jag också skötte mig bra haha. Typ stöttade thea bra, bra grundtempo, blick och överliv oftast bra.
.
En tjej filmade lite i början så om jag får fatt på henne så kanske jag kan lägga upp här :)
Första gången jag såg Thea hoppa, kärlek altså :)
Kommentarer
Mia

Hela släkten följer din blogg. Fota gärna din fina ordning på rummet. Det är många som undrar hur du bor <3

2011-01-26 @ 12:45:40
Emmy

Hur högt är hindret på bilden? :)

2011-01-28 @ 19:18:17
Alexandra Johansson

Älska den bilen, Vilken känsla det är att hoppa högt! Älskart!

Som den gången när Therese var med när vi slutade på 130cm... Shit, underbart! Synd att vi inte hade kameran bara ^^

Kram

2011-01-29 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: