2011-01-14 ? 22:11:20

Fredagens ridpass

Hej! Idag var jag ute hos thean (som vanligt.. ). Jag red barbacka i ridhuset med frida och silver. Vi jobbade med theas form så den blev kortare och så, och med hennes bogar eftersom hon skjuter in bogen, vilket jag har svårt att känna att hon gör. Men hon jobbade tillslut fint :)
Haha, sen hade jag och frida tävling om vem som kunde göra minsta galoppvolterna. Jag gjorde 3,5 metersvolter och frida 3 metersvolter, hrrrm.. Så jag loosa, men jag ska träna stenhårt så kommer vi igen ;)
RANDOM ♥
Kommentarer
Alexandra Johansson

Hmm, bara 3,5 meters, jag har gjort 2 meters på omhopning med Thean ;) Så nu får du allt öva för det kan hon! ;)

2011-01-15 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: