2011-01-26 ? 17:42:09

Fortfarande sjuk

Hej hej! Sjuk idag med, superförskyld med 38 graders feber. Dock tror jag febern gått ned lite nu, så jag kommer kunna gå till skolan imorgon. Superbra är att skolar har ett sånt bra system att jag bara kan gå och hämta en matkasse i matsalen så har jag färdig mat på rummet!
.
Snart hade jag tänkt och gå och hämta Thean i hagen. Imorgon ska vi ju på dressyrträning för Eva Nilsson så jag hade tänkt att jogga lite lång och låg med graman bara så blire inte så jobbigt.
.
Nä nu ser jag att hästen springer runt i hagen och gnäggar, C-ya!
Kommentarer
Li

SV: Haha jaa, det är ju därför dom inte skriver priset ;) Dock tycker jag inte att den borde vara suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperdyr( mer än 300.000) p.g.a åldern... :) Ja, fast för mig hade det nog räckt med en som gått LB/LB, eller så hade jag velat ha en unghäst, fast inriden alltså, men då kan man fortfarande forma dom lite som man vill :)

2011-01-26 @ 18:47:06
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: