2011-01-13 ? 23:06:52

Dagens ridpass 110113

Var ute hos Thean idag också! Vi hade lite bommar i ridhuset. Först när vi red fram så gick det piss piss piss, det har typ aldrig gått så dåligt, hästen var inte ett dugg eftergiven någonstans. Jag försökte få loss henne på många olika sätt men det gick inte. Sen "hoppade" vi tre bommar på böjt spår med 12 meter mellan varje, varav jag höjde upp den mittersta efterhand med sockerbitar till typ 60-70 (hur höga är sockerbitar lixom?). Sen hoppade vi på volter. Thea skötte sig bra och drog iväg lite ibland.
.
Jag måste faktiskt erkänna att jag blivit lite hopprädd nu närjag trillat av thean ganska ordentligt ett par gånger i hoppningen när hon stannat. Därför koncenterade vi oss bara på avståndbedömning och på att ha roligt. :) Vi skulle ju egentligen inte ha hoppat idag :)
.
Sen när jag travade av var hon super fin. Tror hon bara blev lite på G förut när hon såg hindren och därför inte ville lyssna alls, och därför blev framridningen epic fail.
Thea och hennes pojkvän ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: