2011-01-25 ? 00:35:00

Formen alltså

Bilder från alldra sista ridpasset på pärlviken. Foto av elin pelin som typ fixade hela min packning!
.
Jag pallar inte redigera, så dom får vara fula och jag får se ut som en tomat :)
.



Elin fota bara i ena varvet ;) Och det var ju grymt svårt att fota i det dära miniridhuset så dethär var de enda någolunda skarpa bilderna, så ignorera min sits på just dessa bilder, elin berömde mig extra för att den var väldigt bra denna dag.
.
Elin rider:



Hon red i längre form för jag bad henne det :) Den första av mina kompisar och av alla jag sett (förutom mig och alexandra) som ridit thea i form! Cred!
.
När tycker ni Thea ser bäst ut? Lång eller Kort form?
Hon vill ju själv helst gå lång, så är svårare att rida kort.
Kommentarer
Alexandra Johansson

Hon ser super fin ut! :)

Bra jobbat Ebba! :)

Hon har ju lite svårt för den korta formen efterosm hon har så stor lymfknutor (och det är ju inget spec utan hon är sådan bara) :)



Kramar

2011-01-25 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: