2011-01-03 ? 22:59:12

Året som varit

Haha, har typ suttit och försökt få klart ett inlägg som sammanfattar mitt 2010. Det har inte gått så jättebra.. kommer typ till Januari och sen orkar jag inte mer. Så nu ska jag förenkla det lite.
Under 2010 har jag:
  • Börjat tävla Zidane.
  • Börjat tävla Faramir.
  • Vunnit ERS km dressyr.
  • Bron i Ponnycupen Hoppning.
  • Silver i Ponnycupen Dressyr.
  • Slutat hoppa på Enskede.
  • Hyrt två sommarhästar.
  • Tävlat Sparre.
  • Köpt Early Morning Grey "Thea". (det bästa)
  • .
  • Partieees
  • Haft jävligt kul med kompisarna.
  • Varit på gotland. Och sagt nej till en new york resa..
  • .
  • Gått ut grundskolan med 320 poäng.
  • Fått MVG i 18 ämnen.
  • Börjat på Södra Latin.
  • Blivit grymt dåligt i skolan haha.
Ah men nu pallar jag inte komma på fler saker :)
2010 i bilder:
foto:Jasmine Öhlin <3
orkar inte fler pics nuu, happiness
Kommentarer
Jasmine

Förlåt att jag tjatar, men mina bilder - mitt namn :) Bilden på Faramir har jag fotat...

2011-01-08 @ 00:28:42
URL: http://rippling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: