2011-02-27 ? 22:41:16

Allt och lite till

Tjoho, nu har jag fixat klart i stallet och sett på film och grejjer.
Thea fick vila eftersom jag kom på att hon inte har gjort det på en vecka, så det blev ingen ridning mera idag :)
.
Sen så har jag sett på en film som jag inte har någon aning om vad den hette men den handlade om Blackjack, kom förresten på att den inte är slut än. Haha, får se om jag ser klart den ...
Och så har jag ätit mycket godis och glass. :)
.
Folket börjat komma hem nu efter lovet, och imorgon är det fullt ös medvetslös.. eller inte. Börjar 13.00 med hästkunskap - avel, och sedan ridning.
.
Vid 16.45 ska en tjej provrida Thean, hon vill bli medryttare. Hoppas det funkar bra eftersom Thea kan vara lite klurig ;)
Tre bilder med sämst kvalitet från häromdan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: