2011-02-25 ? 16:44:00

Drömmen om en strand och en glass i min hand

Jag är dödligt sugen på att åka utomlands. Något varmt ställe där man kan gå i sommarklänning, gå på stan och shoppa, äta glass, ligga på stranden eller vid poolen. Åh så härligt, kan föreställa mig en lång strand med klarblått vatten, massor med folk, goda glasstånd och restauranger och shoppingställen längs hela stranden.
För ovanlighetens skull känner jag att det nödvändigtvis inte måste vara hästar där.
.
Nästa vinter måste jag åka utomlands, helst skulle jag vilja åka med en kompis, men familjen går väl också bra. Skulle helst vilja åka till Gran Canaria, Miami, Dubai, Hawaii eller Bangkok. Ganska lustigt egentligen att jag säger Miami, jag trivdes ju inte alls där då jag var där, men det är typ ett sånt ställe jag vill till nu.
.
Kommer ihåg när vi var på Gran Canaria och vi åkte till Maspalomas (tror jag det var) en dag, och så träffade vi en kompis till mig där. Gud vad kul det var!
Det var verkligen drömstranden också.
.
Vintern är på tok för lång i Sverige, även här i skåne. Dags att klippa av den med en resa ;)
.
Åh jag vill:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: