2011-02-23 ? 11:50:48

Aw kanske..

Jag tror jag nästan har bestämt mig för träningsläger nu.
Jag tror jag kommer åka på AW Sporthorses and Education om jag ska åka på något läger. Det verkar roligt och professionellt, och vad jag hade hört först så var det bara småbarn där, men om man åker på Jump Camp B eller C så är det äldre.
Om jag nu åker dit:
Antingen åker jag på 7 dagars Jump Camp A v.31 (för LB/LA ryttare som vill högre).
Eller så åker jag på 10 dagars Jump Camp B v.33 (för LD/LC ryttare som vill högre)
Vet ju inte riktigt vilken nivå jag och Thea ligger på då :)
.
Åhhhhh, men blir fett sugen, låter grymt kul :D
Bilder från aw:
Foton Av Fanny: heztar@bilddagboken
Kommentarer
lollo

Jag och elin ska gå där :)

2011-02-23 @ 14:54:19
Alexandra Johansson

Jag tycker absolut du ska på LA/LB lägret!

Du kommer garanterat hoppa 110 banor innan sommaren om du lägger ner dig på hoppningen!

Inte ska du på läger där de hoppar 80/90 ^^

Det klarar du garanterat! Om jag hoppade 125cm räcke med Thean tre veckor efter jag köpt henne så klarar du det där! :) Jag hjälper gärna till om det är något du funderar över! :D

2011-02-23 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: