2011-02-21 ? 11:54:06

Åh, ridläger

Åh, har just kollat klart på ponnyakuten.
Blev så himla sugen på sommar, och framförallt att åka på ridläger!
.
Vilka ridläger är bra för dom med egen häst?
.
Jag kollade på AW, och det verkar grymt bra, ligger i Skåne. I så fall skulle jag gå på Jump Camp B eller Jump Camp A, beroende på vart jag och Thean ligger då, dom har bra anläggning och bra tränare. Jag vet att många säger att det är roligt, men också att det är mycket småbarn där, hm.
.
Sen så kollade jag på Marks. Verkar också grymt bra, och det träningslägret jag skulle åka på där är åldern 16-21! Dock är det bara sex dagars, och det är ganska långt att åka!
.
Båda dessa är väääldigt populära, så får skynda mig att anmäla isf!
.
Har ni några tips på bra träningsläger eller läger för dom med egen häst? :)
Kommentarer
fanny

jag jobbar där på sommaren och på jump camp a är det inte speciellt många små :) dom flesta där tävlar la-msv. jump camp b är det några som är yngre men på det b-lägret jag jobbade i somras var iallafall hälften 15 eller äldre.

2011-02-22 @ 07:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: