2011-02-22 ? 00:09:17

Dagens ridpass med Fago

Nu har jag ridit Fago också. Red med Amanda H i stora ridhuset.
Skrittade och travade och tog någon liten galopp också. Travade nog egentligen ett par minuter för länge, men han ville inte ta stöd på bettet först så jag kände mig tvungen till ett par extra minuter (vi har ett schema hur många minuter han ska skritta, trava per dag). Men han var ganska fin i formen, och hästen har ju värsta steget, dock går det knappt att sitta ned på honom, haha. Han var väldigt pigg också, trots att han är tjockis!
Prövade också att trava över bommar som vi hade lagt fram (alltså bara en bom på marken). Det tyckte han var kul haha :)
Men var i ridhuset kanske 40 min, skrittade mest :)
Fago, Amanda, Loch Ness (amandas fina häst)
Fago och Ness (ööh smeknamn?) var så himla söta ihop, så jag var bara tvungen att ta en bild. När Amanda skulle gå till andra änden av ridhuset för att fixa med Ness täcke så blev Fago lite galen haha. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: