2011-02-28 ? 23:23:06

tretvåettnoll

Rubriken? .. No idea
.
Idag kom en tjej som också heter Amanda (fan, alla heter ju amanda här, lätt att komma ihåg iaf, bara att gissa på amanda) och provred Thea :)
Jag satte på graman eftersom Thea inte gick igår. Amanda var på gränsen till för lång för Thea, men jag tror inte det är någon fara. Hon hade mjuka händer och så, och hon tog det väldigt lungt, ingen hetsridning lixom. Så det kändes ganska bra, Thea blev trevig under henne, så nästa vecka så ska jag visa henne allt i stall och så och så ska hon provrida igen! :)
.
Jag red ju också Thea en stund, och hon kändes mjuk och fin, gjorde lite allt möjligt och försökte visa upp Theas bästa sidor och allt hon kan, vilket gjorde att det blev lite oseröst efter en stund haha.
vackrast, digga luggen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: