2011-02-10 ? 21:47:28

Torsdagens dressyrpass

Idag var jag och thea lite extra styliga. Lindade Thea med mina supersnygga extra mjuka neonknallrosa lindor ! Haha hon var så söt :) Hade tyvärr inte kameran med mig så jag kunde inte fota..
.
Red i stora ridhuset, och det var några andra där så jag ville gärna att Thea skulle gå bra. Och det gjorde hon! Så himla kul, hon var superlydig och väldigt bra stöd så jag gjorde typ allt jag kunde komma på. Skänkelvikningar, öppnor, lutor, ökningar, avbrott, halter, 3 metersvolter mm. Och hon gjorde allt utan problem.
Det enda som kunde ha varit lite bättre idag var nog ställningen, hon var lite rak ibland.
.
Vilken skillnad från igår.
Då kunde jag inte bryta av till trav från galoppen - Idag kunde jag göra galopp till halt lätt
Då kunde jag inte ta i henne utan att hon kastade med huvet - Idag var hon hur mjuk och följsam som helst
Snacka om att min ponny har sina dagar (hoppas söndag blir en bra dag).

Kommentarer
Anonym

Asså seriöst, du borde göra något åt din sits....

2011-02-10 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: