2011-02-09 ? 00:48:53

Till på Söndag

Nu har dom lagt upp startlistor för Söndag :)
Nä nu ångrar jag mig. Såg just att många utav dom startande har ridit LA: P1 på godkänd procent, vissa av dom på över 65%. Kul att jag och Thean kommer sen och rider på 45% i LCn. Woho. Hmm, fattar inte varför dom startar LC?
Jag får helt enkelt se till att ta det som träning, så får vi vinna alla hopptävlingar sen ;)
.
Att fixa innan söndag:
- Ponnysporrar
- Nummerlapp
- Amandas kontonr
- Tvätta ridbyxor + schabrak
- Vägbeskrivning
- Hitta silikonsnoddarna
- Shampoo
Kommentarer
Mia

...tvätta tävligströja

...putsa stövlar med skoborsten som snälla mamma skickat med

...Inte glömma och hänga tvätten så den hinner torka i tid. ridbyxor skall självtorka iom att det består av konstigt material. och det tar ett par dagar :)

2011-02-09 @ 12:36:39
Li

Lycka till! :D

bara en fråga, hur åker du och handlar saker osv där? :)

2011-02-10 @ 22:05:38
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: