2011-02-27 ? 16:15:08

Theault

Tänk vilken dröm att ha en sånhär:
Theault Proteo
.
Jag skulle kunna ta mig vart jag vill med min häst, och även en till, helt utan några svårigheter. Vem som helst kan köra den på B-körkortet. Jag skulle inte behöva fixa både bil, trailer och någon med BE-kort. Dessutom är det ju bättre för Thean med en bil då hon är strulig i transporten ibland, så detta är supersäkert. Och toppenbra när vi ska ta oss till Gotland också.
Lyllos den som har råd med en sån, när jag blir vuxen ska jag skaffa en sån. Ska nog redan börja spara nu, haha. :D
.
Förresten så hyrde ju vi en Theault Morpheo när vi körde ner till skåne:
Det gick superbra med den! Man hör ju på namnet att den passade Thea: Theault. Hahaha, ingen humor :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: