2011-02-25 ? 23:37:29

Theas nya "kompis"

Idag prövade vi att släppa ihop Thea med den nya islandshästen i ridhuset. Först var det inga problem och dom brydde sig typ inte om varandra. Så vi ville få dom att hälsa så dom gjorde upp nu när vi var med och inte senare i hagen. Då blev det lite fajt, haha. Eller typ att de vände rumpan till och ett par kickar men sen så sprang dom runt och bockade och var jätteglada. Thea är ju lite svår med andra hästar, så detta verkar funka bra endå. Ingen häst blev träffad tror jag, och som tur var hade jag satt på thea både boots och benskydd :)
.
Funderade på att ladda upp en film från när vi släppte dom och do sparkar mot varandra och bockar och har sig, men det ser så livsfarligt ut, och jag kommer bara få en massa sura kommentarer, så nej tack.
.
Efter det så red jag, skriver om ridpasset om 5 min.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: