2011-02-17 ? 12:58:57

Specialhästvård

Åh, måste bara skriva ett snabbt inlägg här. Vi har just haft specialhästvård, och vi skulle göra stallbandage.
Vi hade prov på det idag, och jag hade inte så stora förhoppningar på det för jag fick anmärkning på typ allt förra gången. (Typ att jag skulle linda en halv cm högre på padden, låta lindan ligga perfekt omlott, se till att gropen inte blev, padden fick knappt sticka ut, lite hårdare, mm) Hon är perfektionist våran lärare. Man skulle linda ett bak & ett fram, ett höger & ett vänster, ett långt bandage & ett kort.
Så jag gjorde ett kort höger fram och ett långt vänster bak. Och så var jag extremt nogrann. Och vet ni? Jag fick MVG på båda! Så nu är jag glad :D För det är grymt svårt att få MVG för henne, för då ska dom verkligen vara riktigt bra, och jag fick ingen anmärkning alls :)
Här är ett långt stallbandage :)
Fast jag måste säga att det inte var så bra, skulle nog få G, VG om hon har tur, på våra lektioner.
För våran lärare hatar när det sticker ut sådär mycket padd haha.
Kommentarer
Li

haha herregud vad jobbigt med en perfektionist som lärare när man ska linda! x)

eftersom du "tyckte om" mina kommentarer (hahah :D) så ska du få ytterligare en fråga ;)

Vad är det för lindor som du rider med? (asså t.ex fleece) :)

2011-02-17 @ 14:19:09
URL: http://linester.blogg.se/
Anonym

Gillar att lindan närmast fotografen är lindad åt fel håll, spännet går framåt...

2011-02-18 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: