2011-02-14 ? 22:39:46

Skit tvättmaskin

Vet ni? Jag är sämst på att tvätta. Idag låg min tvätt i tvättmaskinen från 8 till halv 3, dvs 6 1/2 timme, och är fortfarande lika smutsig, men nu också blöt. Det var alltså vittvätt, och jag hade en flaska med något som såg vitt ut som man skulle ha när man tvättade så jag hällde den i något fack och ställde in maskinen. Det visade sig sen att det var sköljmedel, tvättmedel hade jag förstås inte lagt i (hade inte fattat skillnaden). Så min tvätt var bara jättegeggig och när jag öppnade maskinen så rann det ut vatten över hala golvet (ajdå). Haha, så jag försökte igen med sköljmedel och tvättmedel rätt denna gång. Men sen när jag kom tillbaka så blinkade maskinen rött (damn) så vi öppnade maskinfiltret och det rann ut vatten över hela golvet igen. Filtret var fyllt med gegg så det rengjorde vi, och sen så fick jag damp på maskinen och tog bara ut all tvätten och hängde den i mitt rum så nu är det helt blött på mitt golv istället! Woho! :D
Kommentarer
Morbror L-A

Gör om - gör rätt! Underbart att min fina systerdotter får göra lumpen, nästan.

2011-02-16 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: