2011-02-20 ? 07:33:00

Planering v.8 Sportlovet

Här kommer en plan på ungefär hur jag tänker lägga upp det med Thea och Fago på lovet.
.
Söndag (v.7) - Gå med Thea, ev släppa i ridhuset. Rida Fago lite lätt.
.
Måndag - Thea får en ny sko, sedan dressyrpass med Thea. Ev rida Fago lite lätt.
Tisdag - Thea skos och verkas, sedan hoppa/hoppträning med Thea. Rida Fago lätt dressyr i ridhuset.
Onsdag - Rida ut med Thea.  Fago lite dressyrövningar.
Torsdag - Dressyrträning med Thea. Rida ut med Fago.
Fredag - Bommar eller rida ut med Thea. Bommar med Fago lite lätt.
Lördag - Rida ut eller snabbjobb och känna igenom Thea. Rida ut med Fago.
Söndag - Bommar eller hopptävling i Malmö med Thea. Fago vilar nog oavsett.
.
Jag får se om jag kommer iväg på tävlingen, jag anmäler mig på Torsdagmorgon om jag hittat någon som kan köra. Alla med körkort har ju kört hem över lovet. Pappa kan möjligen köra, så kommer hela familjen ner och firar min födelsedag fre-mån.
random pic
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: