2011-02-24 ? 00:21:41

Lite hoppning med Thea

Yes, som ni kanske läste förut så hoppade jag med Thea idag! :)
.
Jag och Amanda byggde fram fyra hinder; ett plank, en oxer, ett räcke och ett kryss. Vi gorde det till en linje och en dogleg så man kunde hoppa lite som man ville, dvs olika relaterade avstånd och svängar och så.
.
Thea var lite busig och bockig i början, och sen när vi kom igång och hoppa så var hon grymt taggad (kan vara för att jag hade sporrar), hon kastade med huvudet och sprang hela tiden och överhoppade, hon tyckte det var superkul! :D
Vi hoppade bara ganska små hinder, och mer övningar på distanser, omhoppningssvängar och komma an i olika längder på sprången. Thea var duktig, bara bra distanser, dock väldigt taggad haha. Och svänga vet vi ju att hon kan!
.
Jag tror att Amanda tyckte det kändes bra för henne också, eller jag tycker iallafall det gick bra för Amanda! :)
.
Lite bilder:
Ah lite failbilder den banan men aja, det bjuder jag på :)
.
Amanda och Loch Ness:

Nu blir det nog sömn för min del! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: