2011-02-23 ? 06:44:00

Hur ska man blogga?

Jag har funderat lite över det här hur man ska blogga. Alla bloggar ju på sitt sätt, och jag vet inte riktigt om jag har hittat mitt sätt ännu.
.
Vissa skriver inlägg utan bilder - vilket är tråkigt.
Andra lägger bara upp biler - vilket är nästan lika tråkigt.
Några skriver jättelånga väl genomtänkta inlägg, men uppdaterar mer sällan.
Andra skriver korta inlägg men har grym uppdatering.
-
Vad tycker ni är bäst?
1. Att skriva ca 3 inlägg per dag men dom är långa, intressanta och väl genomtänkta?
2. Att skriva 7 lite kortare inlägg per dag men som alla ändå har betydelse?
.
Ett exempel på den första tycker jag är Sara Carlsson, och ett exempel på den andra är jaaa.. ehh. kanske Dressyrmupparna ibland?
Då har jag jämfört inlägg som handlar om produkter.
Carlsson om boots.
Dressyrmupparna om boots.
.
Förstår ni vad jag menar?
Tycker ni att man ska lägga ner mycket krut på ett inlägg som Carlsson hade gjort, eller dela upp krutet och skriva många inlägg som Dressymupparna gör? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: