2011-02-02 ? 23:13:19

Hur fan ska jag göra med kategorierna

Detta är mina 16 senaste inlägg, 12 är i EQUESTRIAN och 4 är i MY LIFE. Eftersom ridningen är största delen av mitt liv och detta faktiskt typ är en hästblogg så blir det inte så många inlägg i MY LIFE. Dessutom är alla de inläggen typ ointressanta skitinlägg. Funderar på att bara ha en kategori igen, eller dela upp EQUESTRIAN i flera små kategorier, som typ utrustning, dagens ridpass mm. Vad tycker ni?
.
Btw visst har jag blivit bra på att blogga??
15 inlägg de senaste 4 dagarna, 16 med detta, snart ännu fler kanske? :)
Kommentarer
Vilma

Gör fler kategorier, tex. Vardag, ridning, skola, allmänna hästgrejjor osv. x)

2011-02-03 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: