2011-02-26 ? 17:08:18

Handlat i Tomelilla

Nu har jag och Lara varit inne i Tomelilla och handlat.
.
Först var vi förbi stallshopen! :D
Där fanns det hur jäkla mycket som helst att köpa! Bra butik, plus att det var rea. Köpte dock bara en reapryl, hehe. Jag var väldigt nära på att köpa ett knallrosa schabrak med hjärtsömmar som hade matchat mina lindor:
Men det var allround och det vill jag inte ha..
Så jag köpte dessa:
  • Swarowski delat pannband
  • Ponnyhackamore från Jacson
  • Equi Theme ridtäcke
Det var bra med det nya pannbandet, för det jag har nu är rosa och grymt svårmachat ;)
.
Sen så var vi på Ica och handlade, köpte fett med godis, nudlar, panpizzor, och övriga matvaror! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: