2011-02-11 ? 20:43:25

Fredagens dressyrpass

Idag red jag dressyrpass igen :)
Såhär söt var Thean innan:
Early Morning Yellow.
Liite gul men gullig :)
.
Jag red i stora ridhuset, och passet blev ca 45 min. Även idag gick hon bra, var lydig och så, men inte lika bra som igår. Men hon var ändå bra :) En tjej som longerade i ridhuset trodde att Thea var en dressyrponny haha ! Så det måste ha sett ganska bra ut ändå :)
.
Känner att jag måste få med mig någon till ridhuset som kan fota när jag rider nån dag!
Kommentarer
Alexandra Johansson

Hej!

Såg på bilden att du hade lindat lite kort ^^

Inte för att verka tjatig eller så, men tänk på att linda lite längre ner över kotan så att bandaget verkligen skyddar mot strykningarna(så kanske 3cm till längre ner) :) Ett litet tips bara! ;)



Kramar

2011-02-12 @ 00:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: