2011-02-19 ? 20:05:20

Första dagen på lovet faktiskt

Nu har jag varit och pysslat med Thea en stund, tog jättesöta bilder på henne när hon stod på gången (dessa kommer snart när jag redigerat dom).
.
Hovslagaren kommer på Måndag och fixar en ny sko, så jag red inte idag, men kanske släpper henne i ridhuset en stund imorgon!
.
Jag tror jag ska försöka fixa en veckoplanering ikväll också, så det blir någolunda "strikt" trots att det är lov! :D
Till er som inte fattat det: Jag har sportlov!

Knaaas
Kommentarer
Li

här kommer massa svar ;)

sv ang. storlek på rambo-täcket: Ofta! det är ju jättstort :o Vilken storlek har thea i andra ridtäcken & vanliga? :)

resten var det inga riktiga svar till, men jag tycker att Corin går bättre barbacka men inte i galoppen :) Tack för alla svar! Du får välja själv, men om det är små frågor så får du gärna svara i en kommentar :)

2011-02-20 @ 00:34:35
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: