2011-02-25 ? 14:36:57

Fago och föl

Var ute och red Fago nu på luchen. Jag skrittade kanske i en halvtimma runt bollerupområdet och utforskade. Bollerup är ju så himla stort så jag har ju inte ens varit på halva Bollerup. Vid stostallet hittade jag dessa söta:
Som jag sa i videon, i trean så läser vi "hästens utbildning", och då får man välja en treårig som man rider in och utbildar. Dom här kommer vara tre år då så någon av dom kan jag välja sen ;)
Det finns fler föl i andra hagar.
.
Sen så red jag och Fago bort till ridhuset där jag jobbade igenom honom en kvart :)
Kommentarer
Jasmine

sv: Hahah Ebba :) Men jag kan göra det bara för dig då ;) Nejmen jag tycker att det är kul att skriva hur jag redigerar bilder :)

2011-02-25 @ 15:15:09
URL: http://lifeasjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: