2011-02-16 ? 23:37:40

Barbacka för dagen!

Hej hej! Idag blev det ett dressyrpass ca 35 min barbacka på Thean! Gick superbra, kunde korta och länga formen precis hur jag ville! Utan att hon blev sur i kort form och typ börja bråka. Sen så gick det ju inte lika bra med galoppen då jag fick lite dålig balans, och hon bockade lite och så hehe :D Men traven var hon så himla snygg i, och det kändes som hon hade "viljan" idag :)
Känner att det är dags att ta med mig en fotograf ut när jag rider nu, så ni får se något haha !
.
Känner ni också att vissa hästar går mycket bättre barbacka ibland??
.
Jag vet två hästar på min gamla ridskola, dom gick i stort sätt bara fint och arbetade så mycket bättre när man red barbacka på dom.
världens finaste
Kommentarer
Li

Nu blev jag lite nyfiken, vilka hästar var det som du syftade på?

:D

2011-02-16 @ 23:56:22
URL: http://linester.blogg.se/
Anonym

Anledningen till att dom går sååå mycket bättre utan sadel brukar bero på att sadeln inte sitter bra ... :cool:

2011-02-17 @ 10:44:19
Clara

Säger som Li,vilka hästar menar du ;)

2011-02-18 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: