2011-04-12 ? 21:31:00

Två dagar

Hej!
.
I Måndags så körde jag upp körprogrammet på Eclipse, dvs dressyr fast med häst och vagn. Det gick sjukt dåligt, men jag fick 70% (hehe) och MVG :) Eclipse är så fin! Och det känns så kul att jag bara kört 5 gånger och sen så kör jag program och får ett bra resultat. Hade jag kunnat det om jag bara ridit 5 gånger?
.
Thea vilade efter helgens träningar :)
.
Igår så var det hoppträning, vilket gick superbra! Thea var grymt het och tyckte det var jättekul. När vi hoppade fram så var det ett hinder som man skulle hoppa i galopp bom-räcke-bom, vilket hon tog allt i ett språng, haha :) Sen så var det nytt underlag vilket var lite läskigt så hästarna sjönk ned, så när man tex skulle hoppa ett hinder på 1 m så blev det 110 eftersom hästarna fick ta i mycket mer när de sjönk ned.
.
Men vi hoppade iallafall både kombination och trippelbarr, vilket gick super. Första gången vi skulle hoppa trippelbarren så låg den på 1 meter tror jag, och Thea verkligen sög tag i den! Superhärligt språng där ;)
Sen så hoppade vi en bana med lite olika konstiga svängar, vissa blev lite läskiga med det jobbiga underlaget. Är supernöjd med Theis ♥
.
old pic :)
Kommentarer
Alexandra Johansson

Kul att de gick så bra!

Blir extra trimning när jag kommer ner om en vecka då :))



Kram

2011-04-13 @ 19:34:50
Anonym

Man räknar ju inte procent i körningen? Utan man räknar straff..

Hur många straff fick du ? :)

2011-04-14 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: