2011-04-09 ? 19:00:00

Teori

Nu har jag varit på teori tillhörande dressyrkursen för Jan Wermé. Verkligen superintressant, han pratande mycket om ridskador, hur man ska tänka i olika kluriga situationer och massor om hur hästen fungerar och hur vi ska använda den.
.
Kanske kommer ta upp en del saker från föreläsningen här, har redan skrivit ett inlägg om Kissing Spines som kommer upp imorgonbitti. Jag kände faktiskt inte till det innan, men nu när jag vet vad det kan ge för konsekvenser känns det viktigt att känna till. Så då är det ju bra om ni känner till det också :)
.
Det är sjukt hur mycket jag har lärt mig teoretiskt och erfarenhetsmässigt inom ridsport sen jag skaffade Thea och började här på Bollerup, superkul :)

random pic
Kommentarer
Julia

Jättefin pic ju!

2011-04-10 @ 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: