2011-04-05 ? 22:44:42

Dagens Ridpass 5/4

Hej! Idag så red jag lite bommar i lilla ridhuset, två st på diagonalerna på ca 70, och typ hoppade dom på en massa olika sätt; ur långsam trav, eller lite volter, på skrå, snett igenom och så. Den roligaste "övningen" var lätt denna:
Thea tyckte den var jättekul haha :) Och den var ju lite klurig för det var ju inte så mycket plats i lilla ridhuset, men hon vänder ju på en 50öring om man vill det.
.
Sen så red jag lite dressyrjobb också, först gick det piss eftersom Thea var så taggad, men sen efter x antal halvhalter blev hon superfin och jag red på en volt och kortade upp och längde ut formen om vartannat. Avslutade sedan med att rida i en låg form.
.
Thea i hagen igår ♥
Kommentarer
elin

åhhhhh, fint med allt gräs :))

inte som när jag var där! hehe

2011-04-06 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: